Itt mutasd meg

• @Tiszi Gratulálok, nagyon tetszik! Szeretném megtanulni, még valódi kezdő vagyok.

• @Puszedly Örülök, hogy tetszik. 🙂 Köszönöm!
    Ha teljesen kezdő vagy, akkor lehet, hogy egy-két kezdő órát kellene venned. Mert ha nem tudod az alaptrükköket (pl. milyen tűvel, hányas damillal, hogy csomózzuk, hogy fejezzük be, stb.) akkor lehet ezeket a mintákat nem tudnád megfűzni.
    Ezeket az előfizetésre készített mintákat nem teljesen kezdőknek találom ki.
    Ajánlom, hogy keress a lakhelyedhez közel valami alaptanfolyamot előbb. Vagy ha közel laksz hozzám (Szigetszentmiklós), akkor szívesen összehozok én is egy tanfolyamot, hogy megtanuld az alapokat. Ha ez a lehetőség nem jó neked, akkor keress olyan tananyagot ami a kezdőkre íródott. Úgy emlékszem, hogy Kereki Kriszta csinált ilyen online tananyagot.

• Itt is mutatom nektek, hátha itt olvastok és nem a Facebook-on. Kikerültek az egységcsomagok a havi mintákhoz. Tehát Fedóra egységcsomagok mérhetetlen mennyiségben 😄
    Fedóra_egységcsomagok.jpg

• Ki szereti a Hupikék Törpikék fagyit? @kereva fűzte meg tiszta kékből a Cornettó fülit 🙂 Nekem nagyon tetszik! Remélem nektek is!
    Kerepeczki_Eva.jpg

• És még egy elkészített ékszer fotót kaptam 🙂 @bolega Vali készítette el az Elga karkötőmet. Úgy örülök a fotóknak. 😄
    Bolega_Vali.jpg

• Mivel másodjára kaptam úgy képet, hogy azt írtátok, hogy nektek nem sikerül feltölteni képet, megkérdezem:
    Mi a hiba a fórumba, hogy nem sikerül? Miért nem sikerül? Mit tapasztaltok ami miatt nem sikerül? Mert ha tudom mi a hiba, akkor tudok rajta segíteni, javíttatni. 😄
    De egyelőre csak azt a jelzést kaptam, hogy nektek nem sikerül képet feltölteni és ez szomorúvá tesz. Én szeretném ha elöntené ezt a topikot a sok sok ékszerfotó 😄 Színeket akarok látni!! 😄 Szóval segítsetek, mondjátok miért nem sikerül feltölteni a képeket?